Izšla je dvojna številka Ekrana dec/jan 2011/12

rsz_E_decjan1112_2

Izšla je dvojna zimska številka Ekrana december 2011/januar 2012. Na naslovnici je dobitnica letošnje zlate palme Kirsten Dunst, v notranjosti pa najdete esej Dušana Rebolja o filmu Melanholija, ki je letos dvignil precej prahu in je bil ravnokar proglašen za najboljši evropski film leta 2011 - kmalu pa prihaja tudi na redni spored. Tudi redno prikazovanje novega filma Woodyja Allena Polnoč v Parizu je bila priložnost za retrospektivni pregled njegovega opusa, esej Tine Poglajen pa nosi naslov Drugost, fantazija in integriteta. V Fokusu se je Tina Bernik osredotočila na Slovenski filmski arhiv in Slovensko kinoteko ter njihove dejavnosti, ki se v določeni meri prekrivajo, vendar med njimi obstajajo tudi določene razlike - predstavili smo poglede oziroma stališča ene in druge institucije na idejo morebitne združitve.

 

Pregledali smo 27. Festival gejevskega in lezbičnega filma, 8. Animateko, Krasni novi novi val #3 ... Pišemo o drugih celovečercih Branka Đurića (Traktor, ljubezen in rock'n'roll) ter Mitje Okorna (Pisma sv. Nikolaju), prvega je vzel v precep Matic Majcen, drugega Matic Kocijančič.

 

Na letošnjem LIFFu smo se pogovarjali z režiserjem Djo Mungo, avtorjem eksplozivne kriminalne drame Naj živi Riva!, ki je prvi (oziroma edini) v Kongu posnet celovečerec v zadnjih 25 letih. Intervju nadaljuje esej z naslovom Prebujeni duh, v katerem se je Andrej Gustinčič posvetil obsežnemu pregledu ameriškega črnskega filma v 60. in 70. letih oziroma v obdobju Black Power, torej času, v katerem je nastajala še mnogo bolj raznolika kinematografija kot zoglj razvpiti blaxploitation žanr.

 

Pa še do polovice kazala nismo prišli!!!

 

Kako je mogoče toliko vznemirljive filmske vsebine spraviti v eno revijo? Odložite nejevero in se soočite z novim Ekranom!

 

Vse to in še več v novi številki Ekrana, ki je v nabiralniku pri naročnikih in na običajnih prodajnih mestih od 5. decembra 2011.

 

NASLOVNICA_EKRAN_DECJAN-1112_MALA


Domov
Novice
Kolumna
Iz tiskane izdaje
Video
O Ekranu
Naročilo revije
Prodajna mesta
Impresum
Kontakt
NASLOVNICA AKTUALNE ŠTEVILKE

2017_naslovnica_ekran_februar_marec2017

 
KOLUMNA

Življenje po koncu filma


Začetek filma in najavna špica predstavljata tisto tanko mejo med realnostjo (kinodvorane) in fikcijo (filma), konec filma in njegova odjavna špica pa prečkata isto mejo v nasprotni smeri. Če je naloga začetka filma, da »nas iz rutine vsakdana popelje v svet fikcije«, kakor je nekje pripomnila Jela Krečič, je naloga filmskega konca in odjavne špice, da nas pospremita iz fikcije in privedeta nazaj tja, kjer smo že ves čas bili, na sedež dvorane.


Preberi več...  
mens hairstyles Hotels And Travels home decorators collection big lots furniture interior decorating Home decorators bad credit loans electric cars
ZADNJI KOMENTARJI
IZ TISKANE IZDAJE
NAJBOLJ BRANO
EKIPA
PIŠITE NAM!

2009 © Ekran

r57c99 shell